© 2024 solvo B.V.

Ontsteking

ik heb al vanaf mijn derde jaar astma en ik ben nu 18. Ik heb al sinds december ontzettend last van mijn longen. Ik piep niet, ik hoest absoluut niets los terwijl ik voel dat er heel diep iets zit en hoesten en ademen heel erg pijn doen. Ik heb twee longfunctie testen gehad die er allebei perfect uitzagen en een rontgenfoto. Er is niets gevonden maar ik ben er zo van overtuigd dat het een ontsteking is, ik heb dit al mijn hele leven en ik weet dat het niet goed is als mijn longen zo\'n pijn doen. Kan iemand me in vredesnaam vertellen wat er mis zou kunnen zijn als dit geen ontsteking is want ik ben echt wanhopig en gefrustreerd. Vaak doen mijn longen ook pijn als ik niet hoest en gewoon lig. HELP!!! Ik wil hier vanaf!

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren