© 2024 solvo B.V.

Pijn bij hoesten

Ik heb vorige maand een longontsteking gehad, waarbij ik twee antibiotica kuren heb gehad en een Prednison stootkuur. Intussen ben ik alweer een week of 3 verder na inname van de laatste tabletten. Nu houd ik een temp van 37,9 na inspanning en een sterk verhoogde pols. 3 weken geleden waren mijn longen schoon volgens de longfoto en arts. Nu heb ik vandaag weer een aantal keren slijm opgehoest en daarbij kreeg ik een brandende pijn op mijn borst, waarbij mijn borst ook helemaal warm werd. Kan het zijn dat mijn bronchien nog geirriteerd zijn van de afgelopen maand of kan er iets niet goed zijn? Mijn bloed vertoont normale waarden en laat geen ontstekingen zien. Ik weet dat dit een lastige vraag is, maar is iemand op het forum die hier iets in herkent?


Het kan zijn dat het slijm los komt en dat u het nu ophoest of dat het inderdaad nog wat geiiriteerd is.

label.Geplaatst op 2007-02-13 20:29:23

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren