© 2024 solvo B.V.

Pijn bij inademen

Hallo, Ik voel tijdens de inademing een pijn in mijn linker borstholte. Heb het idee dat ik het aan de rugkant voel. Het is een schelle pijn. Ik voel het heel erg goed wanneer ik heeel diep uitadem en dan direct weer inadem. Ook voel ik het als ik bv heel hard moet lachen en dan weer moet inademen. De pijn is er ieder moment van de dag, maar het ene moment heviger dan het andere. Tijdens het sporten (zwemmen en hardlopen) verneem ik echter niets. Wie weet wat dit zou kunnen zijn? Ik heb ook weleens last van vastzittend slijm.. wat ik er dan door veel te hoesten uit krijg..Ik ben trouwens een vrouw..20 jaar. Groetjes!!


Lijkt mij dat je last van één van je longen hebt. Je kunt anders je huisarts er naar laten kijken/luisteren of vragen of er een foto gemaakt kan worden.

label.Geplaatst op 2006-04-19 12:22:37


Hallo, Bedankt voor de reactie! Ja ik begrijp dat het wrs een van mijn longen is, alleen, wat zou er aan de hand kunnen zijn?

label.Geplaatst op 2006-04-20 19:06:14


Niet om het een of ander, maar daarover kunnen we héél lang discussiëren wat het wel of niet zou kunnen zijn. Hoe kleinschalig je dit ook mag vinden kan het geen kwaad om het zekere voor het onzekere te nemen en langs je huisarts te gaan. Daar zijn ze nou eenmaal voor. Succes!

label.Geplaatst op 2006-04-21 08:02:04


Hoi, Al langs de dokter geweest??? ben wel benieuwd! Heb je het ook benauwd? pijn in de schouder? gr, jessica

label.Geplaatst op 2006-04-22 22:34:42

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren