© 2024 solvo B.V.

Sars

hallo, ik wil deze vakantie op vakantie naat canada en de plaats waar ik heen wil moet ik landen in toronto, alleen heb ik gehoort dat daar ok sars is, is het dan verstandig om via toronto te vliegen? of is er geen gevaar als ik daar land en dan per auto verder ga naar barrie dat is 1,5 uur van tornto af met de auto groeten snakey82


Hoi Snakey, Beetje late reactie misschien maar ik hoop dat jij je vakantie naar Canada niet door je neus hebt laten boren door SARS. Ik zat zelf ten tijde van het negatieve reisadvies door het ministerie in Canada. (Ook op Toronto geland en een uurtje rijden richting het noorden). Zolang je niet in het ziekenhuis komt als dat niet nodig is en niet direct met mensen in contact komt die mensen met SARS verpleegd hebben of zelf SARS hebben (logisch) is er geen man overboord. Het is door de media behoorlijk opgeblazen allemaal. Ik zou zo zeggen vooral gaan naar Canada het is er fantastisch !!!! Babs

label.Geplaatst op 2003-08-11 17:09:16

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren