© 2024 solvo B.V.

Steken in de linker borst en meer

Hallo, ik zal eerst vertellen waar de klachten vandaan komen en vervolgens wat mijn klachten zijn. Ik heb astma, sinds m\'n kindertijd. 5 jaar terug begon ik met blowen, was nooit een probleem of wat dan ook, nergens last van. Later gebruikte ik geen medicatie meer voor mijn astma, maar nog altijd had ik niets te klagen. Vorig jaar december had ik pep pillen genomen en veel erbij geblowd. Na 2 dagen waren de pillen uitgewerkt en vervolgens voelde ik mij helemaal over verhit en had ik flinke last in de linkerborst. Toen na veel slapen en dergelijke voelde ik mij iets beter maar de pijn bleef. Toen mijn gehele leef patroon omgegooid dus gezond gaan eten en veel slapen en later ook weer sporten. Ik voelde mij alweer veel beter maar het ging niet over. Ook ben ik 4 maal bij de dokter geweest, de dokter kan niets aan mijn hart ontdekken, ik heb wel nieuwe medicatie voor mijn longen gekregen omdat deze piepte. Ook zijn er rontgon foto\'s gemaakt van mijn longen maar hier zagen zij ook niets raars op behalve dat ik astma heb. De klachten waren in het begin, pijn in de linker borst ook in de rug van bovenaf tot aan de onderste rib. Pijn in de linker arm en linker kant van de nek. De dokter dacht dat het gewoon spieren waren en de pijn in de arm kon hij niet verklaren. Er is geluisterd naar longen en hart. Maar niets om mij zorgen over te maken zei hij. Ik ben nu een hele tijd gestopt geweest met blowen. en opzich ging het allemaal wel goed, heb nu wel het idee dat het overgaat opzich. maar als ik toch een blowtje rook krijg ik een hele stijve linker arm, ook soort van steken door mijn linker arm heen. ook voelt de linker borst erg stijf, en net als eerst wanneer ik deze strek voelt het als een verlichting. hoe kan mijn linkerarm zeer gaan doen als het mijn longen zouden zijn? vanwaar de vreemde klachten? zou iemand mij kunnen vertellen wat er met mij aan de hand is?


Hallo, Ik had een paar maanden geleden ook zo hevige pijn, zo erg dat ik dacht dat ik een hartinfarct aan het doen was. Mijn huisarts zei direct dat dat een zenuw was die gekneld zat thv mijn halswervels en dat dat die typische pijn geeft thv li borst en arm. Ik ben toen bij een manueel therapeut geweest en die heeft me in allerlei bochten gewrongen en na een paar dagen: weg pijn!! En tot hiertoe is die pijn nog altijd weg!! Groetjes, Babbel

label.Geplaatst op 2006-10-29 09:57:30


Oke! dus het zou ook een zenuwkwestie kunnen zijn ja ik hoorde het laatst ook al, dat dat ook mogelijk is toch misschien weer eens naar de dokter toe gaan daarmee denk ik tnx voor de reactie

label.Geplaatst op 2006-10-30 14:59:29

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren