© 2024 solvo B.V.

Stoppen met ademhalen

Hallo ik heb een heel erg probleem waarmee ik erg mee zit Ik denk dat ik sávond als ik naar bed ga stopt met ademhalen dat is alleen als ik \\\'\\\'net\\\'\\\' in slaap valt dan lijkt et net of ik waker schrikt en een hele grote hap lucht neem. en af en toe zie ik even helemaal niks meer. ik denk zelf dat ik stopt met ademhalen en dat me hard bijna stil staat en dat ik daar waker van word, want als ik te lang niet hebt geademt (denk ik) dan krijg ik zon raar gevoel in me lichaam en et lijkt net of ik bloed op me tong proeft. maar als ik dan echt slaapt dan heb ik nergens meer last van. en et is et ergste als ik op me buik lig. Ik heb nog wel een ander verschijnsel soort waas voor me ogen. ben ook een heel stuk slechter gaan kijken. voor dat ben ik al best vaak naar de dokter geweest. dat heb ik zomaar in 1 seconde gekregen en et is nooit meer weg gegaan heb et nu al 4 jaar ofzo weet niet of het er mee te maken heeft Een heel verhaal maar HELP!! me ik zit er heel erg mee ligt soms snachts te huilen omdat ik zo bang bent. want hier kan me verhaal kwijt dokter zegt dat et allemaal van vroeger komt (slechte jeugd gehad) maar ik denk dat et iets heel anders is HELP me!


Er bestaat een aandoening die Sleep-apnoe heet, dan houd je tijdens het slapen een poosje op met ademen en wordt je vaak erg vermoeid weer wakker. het komt veel voor bij mensen met veel overgewicht en mensen die zwaar snurken. Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even naar de huisarts gaan, als je deze aandoening zou hebben is het met een onderzoek tijdens een nachtje slapen in het ziekenuis al gauw bevestigd. succes ermee

label.Geplaatst op 2003-03-17 14:49:12


angstig is dit he, ik heb het zelf ook gehad waas voor ogen zou met reuma te maken hebben etc etc, allemaal versplinterde diagnoses toch zou je dokter wel eens gelijk kunnen hebben met dat van vroeger zoek zelf eens op internet naar informatie over een posttraumatische stresstoornis. Ik heb er jaren mee rondgelopen en de verschijnslen van je lijf doen als echt aan, zijn ze ook, maar horen niet bij een reumatoloog, longarts, oogarts, etc. Het kunnen symptomen zijn van iets geheel anders... probeer of je iemand weet die je kunt bellen als je gaat slapen om je situatie te vertellen en gerust te stellen en.... in het ""hier en nu"" te zijn, je komt "eruit! het manifesteert zich als je afglijdt naar je onderbewuste waar de resten van een verleden aardig kunnen rondspoken.. ten koste van jou! Zoek hulp (niet dat het direct zal klikken, maar je praat er dan over en dan gaat het naar een ander deel van hersenen ipv je onderbewuste en dan kun je het "grijpen") internet www. gezondheidsplein" info over posttraumatische stress-stoornis Herken je iets van jezelf hierin? Heb de lef om te blijven knokken, ook al zetten ze je soms op een zijspoor. JIJ weet het en JIJ bent de moeite waard!

label.Geplaatst op 2006-03-16 12:02:05

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren