© 2024 solvo B.V.

Wat is er aan de hand?

hey ik ben een jongen van 16.5 jaar oud :) de laaste 3 jaar heb ik last van m\'n ademhaling ..... we denken dat het astma is maar dat is moeilijkheden hebben met uitademen en ik heb last van m\'n inademen! als ik moet ademen moet ik zeer diep gaan en af en toe krijg ik dan zo een licht gevoel in m\'n hoofd ... ik zit niet aan de drugs ! ik weet gwn niet --> is dit een long aandoening is het verkeerd ademhalen of wat kan dit zijn .....


lijkt mij dat je naar de dokter moet hiermee, of heb je dat al gedaan? je zou denken dat de huisarts dan bepaalde ideen heeft en je eventueel doorstuurd naar een longarts om te bekijken wat het probleem is of bijvoobeeld fysio als het met verkeerd ademen te doen heeft. succes

label.Geplaatst op 2006-02-19 19:48:16


misschien kun je beginnen te stoppen met zuivelproduchten, dat geeft vaak een goed resultaat. Daarnaast is het mogelijk een ademhalingstherapie te doen. Die heb ik ook gedaan, dat is de Dixhoorn therapie en heb er veel profijt van. het is het proberen waar.

label.Geplaatst op 2006-03-10 15:49:32

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren