© 2024 solvo B.V.

Wie heeft er ook longabcessen

Sinds mijn 25e lig ik om de paar jaar een paar weken in het ziekenhuis met geinfecteerde longabcessen. In mijn linkerlong zitten namelijk diverse holtes die soms geinfecteerd raken als ik verkouden of grieperig ben. Hierdoor ben ik dan ook meteen zo\'n 3 a 4 maanden uit de roulatie met werken. Dit vind ik erg vervelend, hoewel ik er niets aan kan doen voel ik me als een last voor de organisatie (ik werk op een basisschool) Ook thuis met twee jonge kinderen is het erg lastig. Ik ben nu 35 en lig meestal op een afdeling met allemaal oude (vaak gelukkig gezellige!) mensen. Ik hou er niet van om te klagen maar ik voel me toch een beetje een pechvogel af en toe. Ik vind het jammer dat ik niet kan praten met \'lotgenoten\', omdat ik nog nooit gehoord heb van iemand met hetzelfde probleem. Het zou me helpen relativeren. Wie kent er iemand met longabcessen of is zelf patient, em zou eens met mij hierover willen praten?

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren