© 2024 solvo B.V.

Amoebe hystolystica en idoamoebe butschlij

Mijn homeopaat is er van overtuigd dat ik amoebe hystolica ( hystolystica) en idomoebe butschlij heb!!! Ik heb al meerder keren gekeken op de site, maar vindt er heel weinig over.. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze twee soorten amoebe!!


op internet weinig over te vinden. maar wel dat de eerste diarree met bloedbijmenging veroorzaakt en de tweede geen klachten geeft. beide zijn op te lopen in landen met slechte waterhygiene of door contact met besmet persoon (via indirect contact via ontlasting). de eerste is te behandelen met antibiotica en de tweede word niet behandeld omdat het geen klachten geeft. groetjes

label.Geplaatst op 2006-05-28 12:31:41

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren