© 2024 solvo B.V.

Bacteri helicobacter pylori

na mijn vorige berichten is er bij mij ook de helicobacteri uitgekomen heb daarvoor pantopac gekregen ,waarbij ik alergisch op reageerde uitte ,uit op jeuk overal ,heb daarvoor wel een capsule gehad en zalf,verder heb ik nog steeds pijn ,nu in heel de buik,en daarbij zet hij erg op,verder kom ik steeds aan,nu wil de internist een scan maken ,waarom ? en hoe weet ik nu of die bacteri weg is ,volgens mij niet,want sinds ik die pantopac heb gebruikt is het erger,geworden,wordt er s\"nachts wakker van ,en veel pijn in mijn rug,ben wel van plan om morgen even naar de huisarts te gaan ,want ik vindt dit te gek worden,verder heb ik ook last van kleine rode bultjes en mijn keel is opgezet,daar ik nog maar pas geleden een keelontsteking heb gehad,wie weet een antwoord,p.s ben ook hartpatient.groetjes brigitte


hoi, ook bj is die bacterie vastgesteld dmv bloedonderzoek,,ook ik kreeg die combinatiekuur en zo uvoor altijd van de bacterie afzijn,maar niets is minder waar,,van de kuur zelf had ik geen last,even waren de klachten weg,maar al vrij snel kwamen de klachten heviger terug,,nu heb ik snids de kuur last van oprispingen met vlagen van misselijkheid,de hik,al vrij snel na het eten,soms zelfs bij het doorslikken van speeksel,,en steeds die zeurende maagpijn ,voora lals ik voorover buig,slapen lukt goed maar zodra ik wakker wordt begint de ellende weer, de huisarts heeft me doorverwezen naar de internist. ook wil ik vermelden dat ik divertikels in mijn gehele dikke darm heb.. heeft iemand raad? gr leny

label.Geplaatst op 2007-02-10 14:40:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren