© 2021 solvo B.V.

Bijwerkingen humira

hoi ik ben een meisje van 23 en krijg sinds kort humira maar ik heb nogal last van bijwerkingen zijn er meer mensen die dat hebben ik hoor graag wat terug

Hallo, Do 24/10/08 heb ik me voor het eerst ingespoten met Humira. Ik heb een soort Reuma,Bechtrev. Na ongeveer 15 minuten ben ik flauw gevallen en heb daarbij een herssenschudding en een gebroken neus opgelopen. Het is dus nog erg moeilijk te bepalen of de klachten die ik nu heb worden veroorzaakt door de val of door Humira. De klachten zijn: draaierig als ik rechtop ga zitten of loop. Eerst krijg ik het koud en dan weer warm. Maar meestal koud. Ik was vooraf al erg ongerust over het zelf inspuiten. Het was ook de bedoeling dat de eerste keer in het ziekenhuis zou gebeuren, maar de Humira werdt te laat bezorgd. Ik heb dus wel instructie gehad door de reumaconsulent. Toen ik het medicijn thuis had en de dvd had gezien, had men mij er van overtuigd dat het weinig voor zou stellen. Dat is dus niet waar! De gevolgen zijn voor mij erg. Mijn gezin is ontwricht en ik voel me hardstikke ziek.Op hulp hoef je nauwelijks te rekenen, zodat ook mijn huis vervuilt en mijn dochter van 14 overbelast raakt omdat ze alles moet doen. Wat zou er gebeurd zijn als ik van de trap gevallen was of in de auto gestapt? Het zelf inspuiten van Humira zonder toezicht en observatie is onverantwoord.

label.Geplaatst op 2008-11-03 11:27:14

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren