© 2024 solvo B.V.

Bloedafwijkingen in de lever.

Graag zou ik het volgende willen weten, wat betekend GGT313,Alat 72 BSE33,hoeveel moeten deze waarden zijn? Alvast bedankt.


Misschien kun je het vinden op www.ckchl-mb.nl/aanvragers/referentiewaarden succes!

label.Geplaatst op 2007-05-04 12:39:03


Hallo, De Alat moet normaliter onder de 35 zijn, dit is een leverwaarde. De BSE staat voor bezinking en deze hoort normaliter onder de 15 te zijn. De BSE laat zien of er een ontsteking in het lichaam aanwezig is. Die andere waarde durf ik zo niet te zeggen. Maar ik hoop dat u hier wat aan heeft. Sterkte met alles. Groetjes Josje

label.Geplaatst op 2007-05-14 17:46:58

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren