© 2024 solvo B.V.

Boeren

Hallo, Gisteren had ik last van winderigheid, maar nu had ik vannacht een heel naar gevoel bij m\\\'n maag. Ook veel gerommel in de buik. Nu boer ik eigenlijk nooit, maar nu als de hele dag door. Meestal dan proef je wat je net genuttigd hebt. Maar nu lijkt het net of ik een hele doos eieren heb gegeten. Heb wel wat gegeten en kamillethee gedronken. Het is net of ik een fles cola ofzo heb gedronken. Kan mij iemand hier misschien meer over vertellen? Heb het ook al eens eerder gehad, kan het door het eten komen? bvd


hoi ivet ik ben ap het boeren komt uit het bovenste deel van maagdarmkanaal waardoor de spijsvertering verstoord kan zijn mogelijke veschijnselen zijn vieze smaak-slechte adem-opgeblazen of opgezet gevoel -weinig kunnen eten -pijn inbovenbuik-brandend gevoel in de maag -zure oprispingen[ructus]na inspanning bij bukkenof bij liggen[gastro oesofageale reflux] zuurbranden[pyrosis]misselijk en braken.mogelijke behandelingen zijn 1=dieet bijv [LACTOSEVRIJ]2=MIJDEN VAN KOOLZUUR HOUDENDE DRANKEN 3= VERKEERDE VOEDING 4=VERKEERDE EETGEWOONTE[TE SNEL]GROEP VAN MEDICIJNEN DIE DE GASVORMING[METEORISME]IN MAAG EN DARMEN VERMINDERENEN DAARDOOR HET BOEREN[RUCTUS]EN HET LATEN VAN WINDEN[FLATUS]TEGEN TE GAAN 1= AEROPAX[ZELFZORG] 2=DIMETICON DRANK/TABLETTEN [ZELFZORG] IK HOOP DAT JE HIER WAT AAN HEB ALS HET NIET ZO IS DAN HOOR IK HET WEL VAN JE

label.Geplaatst op 2005-01-29 01:05:45

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren