© 2024 solvo B.V.

Borrelend geluid

hallo, ik ben 18 jaar en heb al een lange tijd last van een borrelende buik. Dit heb ik vooral na het eten of als ik op mijn linkerzij lig. Sommige dagen heb ik er meer last van en sommige dagen ook minder. Het is soms gewoon irritant als er bezoek is dat mijn buiik dan een borrelend geluid maakt. Soms is het vijf minuten aan een stuk om de twee sec en dan is het weer over.. Ik heb er geen pijn van maar het is al een paar jaar zo en heb het bijna elke dag.. Het borrelend geluid is vooral rond de maagstreek.. Ik moet er ook windjes van laten wie kan me helpen ??


ik had hevige aanvallen in mijn maag en toen ben ik naar de dokter gegaan en die zei dat ik galsteen heb.Maar jij hebt geen pijn zei je.Je kunt je probleem het beste wel even bij de huisarts voorleggen

label.Geplaatst op 2005-11-04 19:32:11


ja ik ken deze klacht heb er zelf ook veel last van zit me soms gewoon dood te schamen , heb je ook dat je soms heel snel naar de wc moet rennen? en dat vooral na het warme eten?

label.Geplaatst op 2005-11-10 10:59:02


het is normaal dat je borrelende geluiden hebt in je buik. je vertelde dat je ook veel last hebt van wind. het kan zijn dat je wat meer last hebt door veel gasvorming. eet je misschien veel dingen die meer gassen veroorzaken? en heb je er misschien meer last van als je een lege maag hebt, dan gaat het ook meer borrelen. groetjes

label.Geplaatst op 2005-11-05 02:47:41


als het egt hard begint ge borrelen ga ik wel even naar de wc en dan is het over na tien minute ofzo.. maar heb et vooral als ik juist gegeten heb of als ik op men linkerzij lig

label.Geplaatst op 2005-11-10 17:03:45


Ik vind het wel raar dat het telkens is na het eten.. Of aleen maar als ik op mijn linkerzij lig.. Ik heb geen lege maag dan.. En ik heb et bijna van alles wat ik eet.. Maar het is vooral als ik op mijn linkerzij lig dat het hard begint te borrelen

label.Geplaatst op 2005-11-05 09:40:45

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren