© 2024 solvo B.V.

Borrelende darmen, PLEASE HELP!!

Hallo iederen, Ik ben 24,5 jaar.. ik weeg 56 Kg en ben ca. 180 cm. lang. Ik ben erg mager door een maag probleem maar daar bericht ik niet over.. Ik ben ten einde raad :\'( Ik heb nu al enige tijd (ca. twee weken) elke dag borrelende darmen, niet (altijd) hoorbaar voor de buitenwereld maar wel erg aanwezig. Soms houd het ook erg lang aan (uren!) Nu zal je denken, ja dus? Het probleem is echter dat ik een fobie voor overgeven (Emetofobie) heb en soms door de borrelende darmen misselijk denk te worden of daadwerkelijk al ben.. Door die angsten kan ik niet slapen en ben ik vaak tot diep in de nacht nog wakker (zoals nu, 05:23) Ik heb normaal gesproken noooit problemen met mijn darmen! Heeft iemand alsjeblieft een advies, tip cq. antwoord op hoe ik dat geborrel weg kan laten gaan?


Tsja ik heb al 20 jaar last van borrelende, krampende darmen en enorme luchtophoping. Na vanalles geprobeerd en onderzocht te hebben is er maar een conclusie mogelijk hoe vervelend het ook is.......mee leren leven!

label.Geplaatst op 2008-07-14 15:04:14


Neem elke dag een beker yoghurt met zemelen maar drink erna wel veel water probeer min 1 liter per dag.Mijn heeft het iets geholpen niet dat ik van me darm klachten af ben maar het is zeker de moeite waard om te proberen.

label.Geplaatst op 2008-07-19 21:46:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren