© 2024 solvo B.V.

Bruine slierten (taai slijm, spieren, darmwand??)

zojuist voelde ik de aandrang om naar het toilet te gaan, ik perste en ik voelde er iets uitkomen maar het viel niet in de pot. Ik wilde het zo afvegen met wat toiletpapier, maar dat ging niet, ik moest het er uittrekken :s (zo stevig hing dat dus aan elkaar) Het was een keutelje ontlasting met een hoop bruine, slijmerig aanvoelende draden. Het leek niet op wormen ofzo. Het waren precies taaie, goed aaneenhangende slierten. Kunnen dit stukjes (slierten) van de darmwand zijn of spieren die afgebroken zijn???? of is het taai slijm of wat is het en is het gevaarlijk ???? vind het vrij raar eigelijk


misschien iets dat je hebt gegeten dat niet is verteerd? als het niet weer komt zou ik me geen zorgen maken, anders even langs de huisarts. groetjes

label.Geplaatst op 2006-06-19 18:15:05


Ik had dit net ook! Ik zocht op het internet en het enige wat ik erover kon vinden is jouw forumbericht. Beetje vreemd verhaal om zo neer te zetten op een forum, maar ik zit er wel mee. Ik had aandrang, maar toen ik zat lukte het niet. Even geprobeerd en kwam er een kleine drol uit, omgeven door lange bruingroene draden. Gek genoeg zaten ze alleen aan de buitenkant, als bij een banaan. De draden zagen er taai uit, beetje slijmerig en waren wel meer dan 10 cm lang. De rest van de ontlasting was ook vreemd, het was half dun en er zaten veel ronde lichtgekleurde 'steentjes' in, als mais. Nu lijkt dit alles in niets op wat ik heb gegeten. Ik maak me wel zorgen, ze leken slijmeriger dan wormen en leefden ook niet. Ik heb ze echter niet aangeraakt, maar ze bleven bij het roeren (met toiletpapier) vrij lang intact, ze waren echt taai en stevig. Ik moet wel zeggen dat ik vandaag al 3 keer eerder was geweest en een vrij dunne ontlasting had. Vandaar dat ik ook denk aan darmwand /spieren (het leek op weefsel) en me erover zorgen maak. Ik heb zoiets nog nooit gehad! Als iemand iets weet, alvast bedankt!

label.Geplaatst op 2006-09-28 22:00:17

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren