© 2024 solvo B.V.

Buikklachten en gewichts verlies van bijn 70 kg

hallo allemaal ik zoek mensen die mij mischien meer kunnen vertellen ik ben vorig jaar ziek geworden is begonen met gewone griep verschijnselen buikpijn, diaree, braken ,spierpijn en heel moe.vast voedsel blijf er niet meer in alles wat er in komt komt er gelijk weer uit ben inmiddels bij 70kg afgevallen en gaat steeds meer achteruit. nu zijn ze er achter dat het voor een deel want niet alle bloedondrzoeken duiden er op maar dat het chronische pancreatitis is en dyspepsie en een vernouwing in de dunnen darm het is alleen een raadsel hoe ik er aan kom. sonnde voeding blijft er ook niet in is er iemand die nog een tip heeft er is al best veel geprobeerdt en opereeren kunnen ze nog niet omdat ik daar tezwak voor ben en me bloeddruk en hartslag zo laag zijn dat het de narcose niet aan kan wie kan mij helpen ben pas 27 jaar en moeder van drie kleine kinderen.


Ik lees je berichtje en hoop dat je inmiddels beetje opgeknapt bent, het is nu 20 Juli en jouw mailtje was van 09 Juli/ Ga er voor meisje, doe je best om beter te worden en misschien hebben ze in t ziekenhuis een goede therapie voor je gevonden. k Zal positieve energie naar je sturen. Blijf sterk hoor.

label.Geplaatst op 2004-07-20 13:29:30

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren