© 2024 solvo B.V.

Buikklachten

Ik heb sinds ruim een week buikpijn rechts onderin. In het ziekenhuis is rectaal toucher, palpatie en bloedonderzoek gedaan maar hier is niets uitgekomen. Ik heb geen koorts, ben verder niet echt ziek maar heb wel last van mijn buik. Het geeft ook een beetje een branderig gevoel. Wie weet wat dit kan zijn?


Wat voor klachten heb je nog meer. Denk o.a. aan donkere urine, kleur ontlasting branderig gevoel met urineren of het continu pijn is of aanvallen wat voor medicijnen gebruik je ? Heb je nog andere ziekte''s ?

label.Geplaatst op 2003-02-01 21:05:26


Heb je wel een regelmatige stoelgang en is dit dun of dik?

label.Geplaatst op 2003-02-05 02:54:24


hoi! ik heb nu al bijna anderhalf jaar heel erg last van mijn buik aan de linkerkant. Het is een erg heftige, stekende pijn. Meestal is het een reactie op verschillend eten, of als reactie op mijn sport, volleybal. Ik ben nu meerdere keren onderzocht met de meest uiteenlopende hypotheses. Van een gezwollen milt, tot een allergie voor glucosen. Niets bleek het te zijn. De dokters hebben het onderzoek na één echo en twee endoscopieën opgegeven, zonder resultaat helaas. Ondertussen heb ik af en toe nog steeds erge last ervan, maar gelukkig is het wel weer minder dan \"op het ergste moment\". veel succes met het zoeken naar de oplossing! Groetjes, Joan

label.Geplaatst op 2003-02-11 20:19:08


Ik heb verder geen klachten, gebruik brufen 800mg zonodig ivm fibromyalgie.

label.Geplaatst op 2003-02-04 16:46:57


heeft u al een colonoscopie ondergaan En wat was daar de uitslag van? Kunt u misschien iets meer vertellen over de stoelgang en het type buikpijn. en of er darmkrampen zijn. Anders kan ik er weinig mee emergency assistance

label.Geplaatst op 2003-02-18 16:40:19


Beste Emergency assistent 12 maart moet ik een colonscopie ondergaan waar ik erg tegenop zie. Ik krijg wel een middel zodat ik wat rustig wordt, maar dat stelt me niet echt gerust. Sinds afgelopen weekend heb ik bij vlagen verhoging wat ook maar zo weer is verdwenen. Morgen heb ik opnieuw een afspraak bij de huisarts om misschien opnieuw bloedonderzoek te laten verrichten. Ik weet het inmiddels ook niet meer.Zelf denk ik wel dat het mijn blinde darm is maar het bloed is aldoor goed en daarom wordt er nog niets gedaan. Kun jij me misschien meer vertellen over de colonscopie? Alvast bedankt.

label.Geplaatst op 2003-02-26 15:46:22


Helaas was ik vanwege de problemen op mijn pc tijdelijk afgesloten van internet. Is het allemaal nog goed gekomen ik hoop van wel sorry dat ik niet meer kon reageren dit spijt mij mij deze Emergency assistance

label.Geplaatst op 2003-04-03 18:10:14


Het is allemaal goed gekomen. Het viel erg mee. Het ging alleen bijna mis. De verpleegkundigen dachten dat ik voor een gastroscopie kwam en nadat de arts mij al dormicum had ingespoten moest ik nog duidelijk maken dat ik voor een colonscopie kwam. Hierdoor moesten er nog andere spullen gepakt worden en werd ik vlak voor het einde van de scopie wakker. Toen had ik wel veel pijn. Uit het onderzoek is niets gekomen. De arts denkt aan IBS. Maandag moet ik weer naar hem toe.

label.Geplaatst op 2003-04-04 16:33:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren