© 2024 solvo B.V.

Buikpijn

Gistermiddag rond half 3 kreeg ik zo plotseling buikpijn, ook had ik toen koude rillingen. Ik ben toen op de bank gaan liggen met een sweatshirt aan en een deken over, nog had ik het ook. De verwarming had ik toen om 23,0 graden gezet, maar het hielp niks. Tegen half 4 heb ik een ibuprofen genomen en het hielp nog niks. De pijn zat eerst rond mijn navel en toen ging het langzaam naar rechtsonderin in mijn buik. Als ik op mijn linkerkant ging liggen dan werd het wat minder maar zodra ik op mijn rug ging liggen werd het weer erger. Om 7 uur heb ik nog een ibuprofen genomen maar dat hielp weer niet. Ik heb ook nog wel gegeten maar als ik iets had gegeten werd ik misselijk. Om 8 uur ben ik bad gegaan en heb ik mijn gedouched, pyjama direct aangetrokken. Het was toen nog niet beter. Om 10 uur heb ik mijn laatste ibuprofen genomen en ben ik naar bed gegaan. Om 12 uur sliep ik nog niet omdat het hartstikke zeer deed. En nu heb ik nog wel pijn maar niet zo erg. Weet iemand wat dit kan zijn ?? * sorry voor het lange verhaal *


Iemand die weet wat het kan zijn?

label.Geplaatst op 2010-02-07 16:18:47


Het klinkt me ergens wel bekend. Heb je vooral rechts onderin je buik pijn? Neemt het af als je je benen optrekt? Mijn jongste broertje had dit ook. Diagnose: Blindedarmontsteking. Niet dat ik je bang wil maken, maar als dit zo is kun je het beste snel naar een huisarts gaan.

label.Geplaatst op 2010-02-24 17:46:20

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren