© 2024 solvo B.V.

Buikpijn/-steken en moe.

Hoi, Zolang als ik me al kan herinneren heb ik bloed bij mijn ontlasting en vanaf het begin van het jaar heb ik al buikpijn/-steken (niet constant, wel regelmatig). 4 weken geleden ben ik ziek geweest omdat ik heel moe was. twee weken later ben ik een week ziek geweest vanwege buikgriep (dat zei de dokter). het ging weer over, maar nu ben ik elke dag uitgeput en moe. zo moe dat alles zeer doet. Ik weeg ook maar 56 kg en heb een lengte van 1,80 m. en ben nooit een dikkerd geweest. Ik heb zelf al veel gelezen over aambeien en de ziekte van Crohn. Ik moet binnenkort ook naar de internist. Maar wist ik toch maar een beetje van wat het zou kunnen zijn, dan zou ik me wat minder nerveus voelen (waar ik overigens veel aanleg voor heb). Wie kan mij wat meer vertellen? Groetjes, Kaat


heb je je wel eens laten testen op CANDIDA dat is een schimmel in je darmen. kijk op www.pilliewillie.nl daar staat heel veel over dit soort dingen . gatta

label.Geplaatst op 2003-03-18 21:44:17


Hoi, Ik heb ook al een hele tijd hetzelfde probleem . Ik ben ook steeds misselijk . Heb in die tijd twee keer buikgriep gehad . Als ik dan terug ging dat ik maar klachten bleef houden werd mijn elke keer gezegd dat het nog door die buikgriep kwam. Nou heb ik een andere dokter die mij medicijnen heeft gegeven en ik moet een bloedonderzoek doen. Want hij denkt dat het een bacterie is in mijn maag. Gaat jouw maag ook uitzetten en kan je hem niet aanraken door de pijn . Bij mij word mijn maag ook heel hard als ik voel. Succes Nur

label.Geplaatst op 2003-04-21 12:05:22

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren