© 2024 solvo B.V.

Chylus in buik en veel pijn rechts in bovenbuik

Hallo, Ik heb in Augustus een operatie gehad aan mijn buik omdat ik hevige buikpijn had. Men dacht dat dit een blindedarm ontsteking was maar dat bleek niet het geval. Er werd vocht in de buik gevonden wat chylusvocht bleek te zijn. Na acht dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik naar huis met een MCT-dieet. Het ging wat beter maar opeens kwam de pijn weer terug. Allerlei onderzoeken gehad, echo, ct-scan, endoscopie, gastroscopie, maar overal komt niets uit. Ik heb een adenoom in mijn lever en daarom wordt er over twee weken een MRI-scan gemaakt en wordt ik doorgestuurd naar een Academisch ziekenhuis. Verder is mijn ontlasting voor 90% van de tijd heel dun en komt die altijd met veel krampaanvallen. Omdat er tot nu toe niets gevonden wordt hoop ik eigenlijk dat er iemand is die dit leest en een idee heeft om verder na te laten gaan. Ik word zo langzaamaan erg onzeker omdat ik zoveel last van de pijn heb maar onderzoeken tot nu toe niets uitwijzen.


Hoi ik heb ook een abdenoom in mijn lever van cm, en idd ook veel buik klachten, ze hebben bij mij een maag breuk ondekt. Ik heb idd ook pijn rechts boven in de buik. Bij mij is die idd onderzocht met de mededeling dat het veel voor komt bij vrouwen. Sommigen hebben zelfs een abdenoom van 11 cm. De pijn komt van de breuk.

label.Geplaatst op 2007-07-02 10:47:48


Hoi wel een late reactie maar ik zit er nu pas op. Is er wel eens gekeken naar galstenen. Die ontdekte een orthopeed bij mij toen ik voor rugklachten bij hem kwam. Sterkte

label.Geplaatst op 2007-07-09 17:46:43

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren