© 2024 solvo B.V.

Coloscopie

hallo, ik heb woensdag een coloscopie ondergaan wat kunnen de bijwerkingen zijn van het onderzoek. ik heb namelijk al vanaf het onderzoek last van me onderbuik constante pijn op 1 plaats. Ik heb vanaf woensdag (de dag van het onderzoek) nog geen ontlasting gehad, en ik plas weinig. ik eet en drink normaal. groetjes chanti


dat je geen ontlasting hebt gehad is niet zo raar, je hebt een laxerende voorbereiding gehad om het onderzoek te kunnen uitvoeren. dat je buikpijn hebt vanaf het onderzoek moet je melden aan je arts.het slijmvlies kan beschadigd raken tijdens het onderzoek. succes

label.Geplaatst op 2005-05-10 15:34:58


Inmiddels heb ik weer ontlasting, maar nog steeds niet normaale ontlasting (diaree). Verder hebt ik nog constante buikpijn links in mijn onderbuik, en die pijn word vaak erger als ik me beweeg of als ik bij voor beeld op de fiets, in auto zit en met lopen. Ik ben ook veel misselijk, waardoor ik het eten uitstel omdat ik dan het gevoel krijg alsof het er weer uit wordt gewerkt via me mond. Verder heb ik ook veel last van slijm in me ontlasting en last van veel lucht in mijn darumen. gr chanti

label.Geplaatst op 2005-05-10 17:06:05


Ik denk dat je even moet afwachten wat er uit de scopie komt.Wat waren je klachten voor de scopie?Want ik neem aan dat die er wel waren.

label.Geplaatst op 2005-05-11 12:38:50

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren