© 2024 solvo B.V.

Constant zeer lastig gevoel

kom komuit belgië en heb wat problemen. Ik heb bijna altijd niet-gebonden ontlasting, het is alleen een irritant probleem aan het allerlaatste deel van mijn darm, precies of er zit een blokade zit en zo de ontlasting niet normaal naar buiten kan. Ik zit overdag veel met dat irritante gevoel, precies of ik moet altijd naar toilet. Ik heb al iets gebruikt tegen aambeien, meerdere keren maar helpt niet, ik denk niet dat ik aambeien heb.. Precies of het laatste deel van mijn darm werkt niet goed, wat kan dit nu toch zijn?? Ik kan het niet goed verwoorden. Met de rest van mijn darmen heb ik geen problemen. Ik ga zowiezo eens naar de huisarts maar vroeg het hier eerst. Groetjes BD

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren