© 2024 solvo B.V.

Cyste in alvleesklier

Hallo, Graag zou ik weten of er iemand bekend is het operatief verwijderen van een cyste in de kop van de alvleesklier. Dit schijnt nogal een ingrijpende operatie te zijn. Ben erg geïnteresseerd in ervaringen van lotgenoten. Groet, Tinus


neem aub contact op met de algvleesklier vereniging,ik ben daar ook lid van,maar als je ze beld,krijg je meteen je antwoord,je kunt het via internet vinden,veel sterkte.reikiemoeder.ps.ik ben zelf ook 2 en halve maand in het ziekenhuis gelegen,vanwege de pancreas.ik geef je wel even het tel nr.hulp en info lijn,033-46-33-290.ik hoop je nog wel,ben nieuwschierig,ik had dat ook,maar bij mij ,is het verschrompeld,

label.Geplaatst op 2008-01-03 22:40:03


Bij mij is opratief een cyste verwijderd van de kop van de alvleesklier in het uz in Gent. Je kan me mailen voor verdere informatie

label.Geplaatst op 2008-07-21 21:54:52

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren