© 2021 solvo B.V.

Darmen? maken lawaai

Hallo Ik heb al een aantal weken last van ik denk de darmen?. Onder in de buik/maag rommelt het wat het piept of ploft wat en ik hoor denk ik een soort borrel geluiden. Ik heb ook al een tijdje last van een bloedsmaak in de mond wat ook maar niet over gaat en heb ook last van zenuwen in de keel die soms knipperen. De arts zei een keer dat ik vitamine B12 en bloedarmoede te kort heb dat zat mij niet lekker en was ik onrustig over en nou bleek ik daar geen last meer van te hebben dus dat is nu volgens de arts helemaal over. Zou dit alles misschien met elkaar te maken kunnen hebben of herkend iemand deze klachten of weet iemand misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn?. Vindt het raar dat dat gerommel in de darmen? en die bloedsmaak nog steeds niet over is. Alvast bedankt voor de reacties. Pascal

Alle mensen hebben last van borrelende darmen. De een wat meer dan de ander. Ik heb het ook enorm gecombineerd met luchtophoping. Heel vervelend, maar totaal niets ergs. Bloedsmaak in de mond kan inderdaad te maken hebben met vitamine tekort. Al met al volgens mij niet zoveel reden om je ongerust te maken.

label.Geplaatst op 2008-04-15 15:23:24

Hoi mkwaalre Bedankt voor de reactie. Klopt daar kan iedereen wel last van hebben alleen ik heb daar anders nooit veel last van en nu wel. Nouja eigenlijk haast niet meer want ik heb nu Yakult geprobeerd en dat helpt. Nou moeten de zenuwen in de keel nog over gaan en als die beginnen te trillen komt weer die bloedsmaak maar dat wordt geloof ik ook al iets minder maar het is niet prettig. Volgens de arts heb ik nu geen last meer van B12 en bloedarmoede tekort. Pascal

label.Geplaatst op 2008-04-16 11:13:17

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren