© 2024 solvo B.V.

Darmklachten (volle darmen?)

Hoi allemaal, Ik heb al 1 jaar en 2 maanden last van mijn darmen. Ik weet nog steeds niet wat ik heb. Mijn buik zwelt heel erg op als ik gegeten of gedronken heb, het zwelt meer op als ik 2 glazen drink. s\'Morgen is het nog steeds opgezwollen niet zo erg als s\'avonds maar wel irritant. Ik loop al heel lang in wijde kleding want ik heb erge pijn als ik strakke kleding aantrek en omdat me benen nu dunner zijn omdat mijn buik opgezwollen is durf ik ook niet meer in een strakke broek. Ik heb, voordat ik dit had, heel erg veel gegeten en veel frisdrank gedronken Mijn voordtanden zijn daardoor kleiner geworden en geel. Ik ben bijna 17 en ik wil nu eens dat het ophoudt, ik kan al een jaar niet meer goed dansen, moet iedere keer stoppen omdat ik pijn heb in mijn buik. Ik ben trouwens niet dik dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat iemand me hiermee zou kunnen helpen. het ligt niet aan te weinig lichaamsbeweging, want dat doe ik volgens mij juist te veel..


Hoi, Waarschijnlijk heb je last van een prikkelbare darm. Ik heb dit ook en inderdaad krijg je een opgeblazen gevoel. Maar wat je eraan kunt doen zou ik niet weten ik ben zelf ook al tijden bezig om er vanaf te komen. Mocht dit ooit nog lukken dat hoor je van me. Joya.

label.Geplaatst op 2005-01-28 12:02:48


Die testen waren positief, ik heb denk ik dus iets echt anders. Ik wil breakdancen maar door die **** buik kan het niet, ik kan ook niet trainen voor een six-pack. Ik had al lang met die six-pack kunnen rondlopen.

label.Geplaatst op 2005-01-28 20:27:38


Ik heb gemerkt dat mijn buik heel erg opzwelt als ik drink, niet als ik eet, hou ik erg veel vocht vast?

label.Geplaatst op 2005-01-29 14:31:23


Kan iemand mij advies geven?

label.Geplaatst op 2005-01-30 17:19:46


hallooooooooo?

label.Geplaatst op 2005-01-31 00:30:59


ik kan zo geen verklaring bedenken waardoor je buik erg opzwelt als je drinkt. twee glazen drinken past makkelijk in je maag. welke testen waren positief? en wat zei de huisarts daarvan? groetjes

label.Geplaatst op 2005-02-08 21:24:43


Niet mijn huisarts maar de arts zei dat mijn darmen helemaal gezond waren en mijn bloed en ontlasting (poep, geen urine) ook. Maar omdat hij niks kon vinden, zei hij dat ik PDS zou kunnen hebben.. Maar kan het niet zo zijn (omdat voordat ik dit kreeg wel 3 of 4 liter cola/7up/sinas per dag naar binnen dronk) dat het iets met mijn blaas te maken heeft? Daar heeft namelijk niemand naar gekeken. Ik drink al een hele tijd geen koolzuur meer en het is wel minder dan in het begin, maar nog erg opgezwollen.. Zou ik gewoon kunnen vragen of ze mijn blaas willen nakijken? Met urine en scan natuurlijk, ik wil namelijk niet bloot en ook geen slang in me... Ben daar het type niet voor namelijk..

label.Geplaatst op 2005-02-12 02:48:00

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren