© 2024 solvo B.V.

Diagnose: Middenrifbreuk. Maar Nu Nieuwe Studie AMC

Ik ben onder behandeling in het amc voor een middenrifbreuk (zie volgende link https://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=15018&categorie_id=14 ) ik heb daar na lang rotzooien eindelijk een second opinion kunnen regelen want ik zat normaal in gorinchem (voor mensen met mdl klachten geen goed ziekenhuis) maar nu kreeg ik te horen dat ik misschien mee mag doen in een proeftraject. wat het volgende inhoud in het kort: Hoofdstudie: Effect van Amitriptyline op dyspeptische symptomen, een dubbel blind, placebo gecontroleerde, gerandomiseerde studie bij patienten met functionele dyspepsie. (houd in dat ze willen gaan kijken of met een oud medicijn de problemen gedeeltelijk kunnen oplossen) nou krijg ik nog een gastrosc. op 5 juli dat moet aanwijzen of ik daadwerkelijk mee mag doen. nou is dit allemaal nieuw, maar nou vroeg ik me af of er misschien meerdere mensen hier iets over weten of misschien al ooit iets in die richting gedaan hebben, of beter nog aan deze studie meedoen. Ik ben benieuwd, Groetjes Drees

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren