© 2024 solvo B.V.

Diarree enzo

Hallo mensen, Ik ben nu 20 jaar en vanaf mijn 16e heb ik 2 jaar lang de Diane35 pil geslikt. Sindsdien heb ik last van o.a. mij darmen. Eigenlijk kan ik vanaf toen niet meer tegen dingen waar melk in zit (melk, vooral chocomelk), gesmolten/warme kaas, vetten als in chips/patat, kruidenboter, koekjes, sinaasappelsap, fris met prik, room, cremé\'s en sausjes/dressings. Ik heb toen een lactose-intolerantie test gedaan, maar daar is niks uitgekomen. Ik kreeg door de diarree natuurlijk vitamine b12 tekort die op mijn 18e 125 mmol/l was. Ik kreeg herhaaldelijk vit b12 injecties. Ik heb nog steeds elke dag diarree en meestal is dat na mijn avondeten. Alle dingen waar ik niet tegen kan eet ik niet meer, maar ik heb alsnog minstens 1 keer per dag diarree. En dat is dan meestal na mijn avondeten en/of middageten. Sommige dagen moet ik zelfs 4-7 keer naar het toilet. Sinds 6 weken ben ik nu ook elke dag misselijk. Ik heb al een nierecho gehad omdat ik ook vaak blaasproblemen heb, maar de uitslag was goed. Komt iemand dit bekend voor of heeft iemand een idee wat dit is?


In verwachting?;) Sterkte ermee.

label.Geplaatst op 2008-07-11 21:55:39


Ik ben zelf op zoek naar informatie over het dumping syndroom (waarbij de maag zich na het eten te snel in de darmen leegt waardoor je erge krampen en diaree krijgt). Ik las dat een vit B12 tekort een van de symptomen is. Suikers en melk(suikers)verergeren de klachten. Maar vond je berichtje omdat ik zelf opzoek ben, dus heb geen idee of dit het zou kunnen zijn, maar misschien heb je er iets aan. www.mdls.nl Sterkte

label.Geplaatst op 2008-08-24 19:20:50


mijn hemel,je bent nu al de derde op rij waar ik dit tegen zeg,laat een mri scan maken,dit lijkt mij overduidelijk,je algvlees klier,heb ik ook,ga ,voordat je net als ik,te laat bent,ik heb nu,na jaren lopen naar het z-huis,een chroniche pancreatitus.sterkte reikimoeder

label.Geplaatst op 2008-09-24 17:23:30

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren