© 2024 solvo B.V.

Dikke darm operatie

Iemand ervaring met een dikke darm operatie? Bij mij wordt binnenkort het sigmoid weggehaald ivm met diverticulitis en extreem spastische darm? Opnameduur, herstelperiode, stoma, etc...? Oldie


Hoi daar Bij mij is 5 weken geleden me hele dikke darm verwijderd,omdat deze niets meer deed. Ze hebben een klein stukje van me endeldarm laten staan en van me dunne darm een pouch gemaakt. Waardoor ik geen stoma heb maar wel meerdere keren per dag dunne ontlasting. De opname duurt normaal een week,bij mij waren er ernstige complicatie,s waardoor ik 4 weken in het ziekenhuis heb gelegen. Nu gaat het elke dag beetje beter met me,maar ik vind het niet mee vallen en moet erg wennen aan de nieuwe situatie in me lichaam. Gr Marion

label.Geplaatst op 2008-12-29 23:19:03

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren