© 2024 solvo B.V.

Diverticulitis

Heb binnen 1 jaar nu een tweede diverticulitis doorlopen. Er wordt gedacht aan een operatie aan de dikke darm. Het is nu 5 weken geleden en ik knap maar niet op! Ben pas 36 jaar, en heb doorlopend buikpijn linksonder. Wie heeft dit ook (gehad) en wie heeft zich laten opereren? Je leest wel het enn en ander op het net, maar niet van iemand die dit ook heeft (gehad). Groetjes Brenda


Hallo Brenda, Mijn naam is Janny en ik heb ook diverticulose wat vaak ontaard in diverticulites, momenteel wacht ik op een oproep om in het erasmus ziekenhuis in Rotterdam te worden geopereed, heb je al een colonoscopie gehad om vast te stellen in welke mate de darm ziek is? zorg in ieder geval dat de ontlasting niet hard word en vraag e.t. aan de arts om magnesium tabletten en e.t metamusil dit als vriendelijk advies, als je meer wilt weten dan mag je mij altijd een mailtje sturen het adres is daboly@wanadoo.nl ik hoor het wel, in ieder geval het allerbeste en veel beterschap, ik kan met recht zeggen dat ik begrijp wat je doormaakt. vriendelijke groet Janny.

label.Geplaatst op 2005-08-18 20:38:39

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren