© 2024 solvo B.V.

Dokter online.com

Heeft iemand hier ook ervaring met bestellen van medicijnen via dokter online.com.. Ik wil misschien metronidazol bestellen, maar wil eerst zeker weten of deze site wel te vertouwen is.. Kan ik ook buiten mijn huisarts om bij de apotheek deze recept aanvragen!! Graag een reactie van jullie.. Wanhopign patient zonder steun van eigen huisarts..


ga nou niet zelf dokteren aub,dat is niet verstandig.Zie mijn andere bericht op je vraag.

label.Geplaatst op 2006-04-28 11:38:55


Je hebt volkomen gelijk en daarom vraag ik ook advies hier hi hi. Ik voel mij enorm in de steek gelaten door mijn eigen huisarts. Mijn huisarts is min of meer kwaad op mij dat ik een second opinium deed bij een andere huisarts en deze stond 90 % achter dat dit mijn klachten veroorzaken en mijn eigen huisarts gooit het liever op psychisch.

label.Geplaatst op 2006-04-28 11:59:21


Ik heb morgen een afspraak staan met mijn huisarts en ik hoop dat hij een andere medicatie heeft of mij door verwijst naar een ineternist. Na de kuur voelde ik mij zo goed en dacht weer aan werken en nu alles op gang komt ( langzaam) wordt mijn ontlasting weer slecht en dat wekt onzekerheid op en wil gewoon geen terugval riskeren..

label.Geplaatst op 2006-05-03 11:48:19


Zou een schimmel infectie ook mogelijk zijn!! Mijn huisarts wil mij niet horen en daarom stuit ik nu op veel vragen..

label.Geplaatst op 2006-05-03 11:54:38

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren