© 2024 solvo B.V.

Dubbel geklapte darm??

Even een vraag: vorige week werd ik \'s ochtends heel vroeg wakker met hevige pijn rond mijn navel. de pijn straalde uit richting boven (voelde mijn ribben) en later richting mijn rug en zij. HEt was niet te harden. Paracetamol en een injectie van de huisarts hielpen niet. Later nog gebraakt (ik dacht gal maar arts ass. dacht een sapje?? had ik niet gehad!) Uiteindelijk dus in het ziekenhuis beland voor onderzoek. Echo van baarmoeder, rontgenfoto\'s, bloed en urine testen, en uiteindelijk een kijk operatie. Hierbij werd niet echt iets gevonden. Kleine verklevingen door blindedarm operatie lang geleden. En de arts denkt dat mijn darm dubbelgeklapt heeft gelegen waardoor ik de pijn had. Wie heeft een soort gelijke ervaring? Wie weet wat dit kan zijn??


ik heb twee weken in het ziekenhuis gelegen met hevige buik klachten dit speelt ongeveer 8 jaar ze hebben nu een scan gemaakt en daaruit bleek dat me darm dubbel geklapt zat en me blinde darm die ik normaal rechts heb zitten zat bij mij links net onder de navel ik moest over geplaatst worden na Groningen omdat Meppel niet zo goed wist wat ze hier mee moesten doen nu ben ik net voor de kerst thuis gekomen en moest ik poliklinische weer komen er zou besproken worden over een operatie om een stuk dam weg te halen of vast te zetten alleen die chirurg waar ik heen moest wist nergens wat van af dus ik kwam voor niks hij gaf wel aan dat ze me niet willen opereren omdat ik te jong ben terwijl de chirurg die ik had op de zaal toen wel zei dat dit moest gebeuren ivm dat me darm steeds terug kan plakken omdat het los ligt. nu moet ik 31 januari weer na Groningen toe naar de maag darm lever arts dus ben benieuwd wat die gaat zeggen ik ben er altijd heel ziek van hevige krampen wat gepaard gaat met overgeven soms flauwvallen heb hier panadol diclofanac en buscopan voor en als de pijn dan nog niet weg gaat krijg ik morfine de artsen staan ook voor een raadsel wat ze hier mee moeten en welke behandeling ze moeten doen ze zitten gewoon niet op een lijn en dat is moeilijk je zit wel met de pijn klachten darmkrampen in je buik pijnelijkerug en elke dag zeurende pijn onder in je buik

label.Geplaatst op 2011-01-13 21:25:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren