© 2024 solvo B.V.

Een soort spier\"pijn\" bij stuitje-anus gebied ?

Wie herkent dit,ik zal het zo goed mogelijk omschrijven. Een soort spier\"pijn\" gevoel ter hoogte van stuitje-anusgebied.Het is geen echt epijn,maar meer een \"opvallend gevoel\". Het naar het toilet gaan is inderdaad iets moelijker geworden op de laatste momenten zeg maar. 4 Weken geleden meegedaan aan een sportles,terwijl ik helemaal niks aan sport doe. De spierpijn zou ik zeggen,ok,dat kan van het meedoen met de les zijn,maar de stoelgang dan ? Het wordt ook niet erger,maar wordt ook niet minder,ontlasting is normaal van kleur verder...eten en drinken etc verder geen enkele klacht. Alvast bedankt


Zeker een sport waarbij je veel moest rekken en strekken zeker? Kan zijn dat je wat te ver gerekt hebt op dat moment en dat precies die spiergroep pijn is gaan doen. Ik zou toch maar langs de huisarts of fysiotherapeut gaan als je na 4 weken er nog last van blijft houden.

label.Geplaatst op 2006-04-24 12:26:32

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren