© 2024 solvo B.V.

Fissuur ani/scheurtjes (L.I.S.-operatie)

Binnenkort onderga ik een ingreep ivm één of meerdere fissuren ani. Graag wil ik contact met personen die een L.I.S.-ingreep hebben ondergaan. Ik wil graag weten of deze (ex)-patiënten de eventuele genoemde complicaties hebben en hoe zij de ingreep hebben ervaren. Als complicatie wordt o.a. aangegeven dat de patiënt de sluitspier niet meer kan beheersen.


Beste Ans, ik hoop dat je inmiddeles de L.I.S.-operatie achter de rug hebt en dat het allemaal goed is afgelopen! Ik hoop dit natuurlijk voor jou maar ook uit eigen belang want ik tob inmiddels ook al weer een lange tijd met een fissuur ani en ben nu zo ver dat ik er ook over denk om een L.I.S.-operatie te ondergaan. Ik ben dus héél benieuwd naar jouw ervaringen! groetjes, Maryse

label.Geplaatst op 2008-09-14 12:57:36

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren