© 2024 solvo B.V.

Fissuur

Hoi, Sinds kort is er bij mij een scheurtje (fissuur) in mijn anus ontdekt door een kijk-onderzoek. Aan mijn mede-lotgenoten hoef ik niet te vertellen wat een pijn dat de hele dag doet, na het ontlasten. Ik heb een zalf daar voor gekregen (6 x per dag) en daarmee kan het nog maanden duren voor het \\\'eventueel\\\' geneest. Zoniet, dan wachten er misschien ingewikkelde operatie\\\'s waar ik niet zo\\\'n zin in heb natuurlijk. --- Weet er misschien iemand met deze ervaring een methode of ander middel om deze scheur wat sneller en vooral doeltreffender te laten genezen ? Vast dank voor de tip(s) en moeite ! Robin.


Hoi, Ik word er morgen aan geopereerd. Het is helemaal geen ingewikkelde operatie, het is zelfs vrij eenvoudig. Er wordt een sneetje gemaakt naast de anus, en de spier wordt ingeknipt zodat de spanning vermindert. En helaas, het is ofwel de zalf 6 maal per dag aanbrengen en hopen op resultaat, ofwel de operatie (die hier in België in het daghospitaal onder epidurale verdoving wordt uitgevoerd). Veel beterschap! Sabine

label.Geplaatst op 2005-07-19 23:02:21


Sabine, Dank voor je antwoord en tip. Hoe gaat het nu met je na je operatie, en viel het mee of tegen ? En is de nawerking lastig of langdurig voor je ? Als je er meer over wilt vertellen kun je me mailen : robin@verkerk4.fol.nl Beterschap. Robin.

label.Geplaatst op 2005-07-21 05:50:33

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren