© 2024 solvo B.V.

Galsteen

Hoi Ik heb last van galsteen.En in keer in de zoveel tijd krijg ik hevige aanvallen in mijn maag.En ik heb nu een drankje mee gekregen omdat de dokter dacht dat die aanvallen misschien niet door de galstenen komt maar door de darm.Nu heb ik 2 dagen geen drankje genomen en nu heb ik net weer een maag aanval gehad tussen van de vanaf boven mijn navel deed alles pijn.Wat kan dit betekenen en wat is er dan mis met mijn darmen?Moet ik aan de dokter vertellen dat ik weer een aanval heb gehad toen ik mijn drankje niet heb genomen?


Heel veel mensen hebben galstenen, niet iedereen heeft er last van. Ga eens naar een dietiste, misschien helpt het als je een bepaald dieet volgt, succes!

label.Geplaatst op 2005-11-11 23:35:01

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren