© 2024 solvo B.V.

Galstenen zonder galblaas???

Kan iemand mij vertellen of je ook galstenen kunt hebben zonder galblaas??? Mijn moeder is te eigenwijs om naar de dokter te gaan en ikzelf (beginnend medisch student) ben er toch niet zeker van, Haar galblaas is enige tijd geleden verwijderd *een aantal jaar al* en zij heeft nu pijn die ze precies hetzelfde beschrijft en voelt als toen de diagnose nog niet gestelt was, aan het begin van de galstenen. Een pijn aan de rechter kant *in de ribben*. Zit dit goed of moet ik dr naar de dokter schoppen?? Please help me...


hoi,Je kunt ook galstenen hebben als de galblaas al is verwijders!De manier om deze te verwijderen is via een ERCP. Dus.....je moeder moet inderdaad naar de dokter.succes ermee!

label.Geplaatst op 2003-11-07 08:48:58

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren