© 2024 solvo B.V.

Hart probleem

wie kan me verellen wat dat is ik heb last van mijn hart en komt alleen als ik slaap word ik wakker van ene keer stelstaan 2. 3 seconden en dan weer normaal doet .een keer ging te snel kloppen heel raar , ik heb vroeger veel last van al een tijdtje niet meer nu weer ik heb veel onderzoeken gedaan niks gevonden ze zeiden dat mijn hart is goed ik geloof wel mijn hart is goed maar wat is de oorzak waarom doet ie zo . is dat van mag of ? en heb een dchok moeilijk om uitleggen...............


hallo, ik denk dat jij last hebt van een extra systole dit houd in dat je hart een slag extra pakt.dat voelt aan alsof je hart even stopt en dan weer opnieuw begint,daar schrik je dan weer van en daarom gaat ie waarschijnlijk weer sneller kloppen. dit kan normaal gesproken geen kwaad en meestal ontstaat dat door stress,vermoeidheid en het gebruik van nicotine en caffeine. als de dokter je onderzocht heeft dan zou ik me maar niet teveel zorgen proberen te maken.het kan geen kwaad en komt bij meer mensen voor.

label.Geplaatst op 2004-12-20 18:05:51

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren