© 2024 solvo B.V.

Hele hoge gamma gt waarde

Hallo Ik heb 2 maanden geleden bloed laten prikken toen was mijn gamma gt waarde 315 . Een maand later weer laten prikken toen was de gamma gt waarde 815 . afgelopen maandag weer laten prikken en was gezakt naar 248 . Nu wil mijn huisarts me toch doorverwijzen naar het ziekenhuis , ik weet niet waarom want het is enorm zakkende . Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben en wat voor onderzoeken ze gaan doen = Ik voel me niet echt gerust na al die hoge gamma gt leverwaarden . vast bedankt als iemand mij hier verder mee kan helpen .

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren