© 2021 solvo B.V.

Helppppp

Ik heb allemaal klachten sinds meer dan 1 week en die zijn: - pijn onder in de buik uitstralend naar de rug, liezen en bovenbenen - moe - pijn aanvallen dan begin ik te zweten en heb ik het gevoel flauw te vallen - val veel af - ontlasting is brei Nu ben ik bij de gyn geweest en die zegt dat alles goed is en de huisarts zegt nu dat het laatste stukje van de dikke darm ontstoken is. Heb pijnstiller gekregen, maar ook movicolon en duspatalin Alleen sinds ik dit gebruik heb ik geen ontlasting meer gehad moet dan juist dun blijven toch? Heb een opgeblazen gevoel niet prettig? Herkent iemand dit is dit normaal? Alvast bedankt


Ik zou maar eens aandringen op verder onderzoek! Toch raar dat je ontlastingpatroon veranderd is en dat je veel gewicht verliest. Lijkt mij altijd reden voor nader onderzoek. Opgeblazen gevoel kan komen van de Movicolon, staat daar om bekend. Sterkte in ieder geval!

label.Geplaatst op 2009-07-26 23:21:24

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren