© 2024 solvo B.V.

Het gevoel dat er iets zit in de slokdarm en veel slijm bij ontlasting

hallo ik heb al en geruime tijd last van het gevoel dat er wat zit in mijn slokdarm en daarbij gaat het ook niet lekker met de ontlasting. Wat er komt is weinig met veel slijm een beetje oranje bruin van kleur. 9 juni gaan ze kijken in mijn maag maar ben onzettend bang dat er wat ergs aan de hand is. ik heb sinds kort nieuwe medicijnen efexor voor mijn paniek aanvallen, zou het daar van kunnen komen die slijm in de ontlasting? Heeft er iemand ervaring met de bijwerkingen van efexor? De klachten van de slokdarm had ik daarvoor al, die zijn naar mijn weten ontstaan naardat ik bij mijn manueel therapeut ben geweest heb enkele harde manipulaties gehad, precies in het midden van mijn rug. Ik hoop een reactie te krijgen want ik ben zo bang.


Slijm bij de ontlasting kan vaak duiden (hoeft niet altijd) op problemen met de maagwand. En voor zover kan het ook zijn dat het medicijn wat je gebruikt bepaalde reacties bij je teweeg brengt. Lees altijd de bijsluiter door als je een nieuw medicijn neemt.

label.Geplaatst op 2006-05-29 08:16:18


Hoi Noesja je hoeft helemaal niet bang te zijn het kan zijn dat je een lichte ontsteking hebt aan de slokdarm , dan is deze geiriteerd en gaat dat ook met veel slijm gepaart, het onderzoek is ook niet erg je moet je proberen te onstpannen , als je een orthoscopie krijgt kan dat ook met een roesje dan merk je er helemaal niets van aleen moet je even op de uitslaap kamer en mag je naar een paar uurtjes weer naar huis , ze doen dit niet gauw maar je moet er wel op staan. Succes . groetjes Sylvia

label.Geplaatst op 2006-07-27 10:43:00

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren