© 2024 solvo B.V.

Hevige maagpijn

Hoi, Sinds anderhalve week heb ik hevige pijn in mijn bovenbuik. In mijn maagstreek. Volgens de huisarts zou ik misschien een zweer kunnen hebben. Slik nu 8dgn nexium 2x40 en ulcogant 8xdgs een zakje. Maar de klachten blijven. Ik kan geen voedsel of vocht verdragen dan wordt ik misselijk. De pijn is een branderig, stekende pijn. Die niet verergerd of verminderd als ik eet. Heeft iemand nuttige tips voor mij om hier vanaf te komen???


Basco, Zelf heb ik ook altijd pijn in mijn buik t/h van de navel, bij onderzoek is gebleken dat het een kleine navelbreuk is, maar omdat ik een levercirosse heb komt dit door de zwakke buikwand en omdat ik altijd veel vocht in de buik heb kunnen ze hier niets aan doen,want het zal steeds weer kunnen komen. Als ik erge pijn heb dan ga ik liggen en na een snelle tijd is de pijn dan weg,ik mag zelfs een paracetemol nemen! Ik sta onder behandeling bij het ERASMUS MC R\'dam. Succes, Afzender:schipbeek

label.Geplaatst op 2004-06-19 23:20:09


Waarom doen ze geen maagonderzoek? Dan weten ze zeker of je misschien een maagzweer hebt of wat anders. Val je ook af? Groetjes onweer

label.Geplaatst op 2004-06-21 19:16:11


Hoi, Ik herken wel wat van jouw klachten...ik heb mijn verhaal onder interne geneeskunde gezet...met als titel pijnaanval. Misschien dat je daar wat van herkent. Ik ben al verder met mijn onderzoeken dus als je meer van die onderzoeken wilt weten moet je dat hier maar even laten weten.

label.Geplaatst op 2004-06-22 21:43:08


Ja, ben in 2 weken 5 kilo afgevallen, maar dit is omdat ik niets meer at. Ik wil zelf geen maagonderzoek. Heb wegens darmproblematiek al veel onderzoeken gehad, en heb geen puf meer hiervoor. Ben (ook psychisch) uitgeput, door alle onderzoeken.

label.Geplaatst op 2004-06-22 05:34:28

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren