© 2024 solvo B.V.

Hoe lang zonder chemo

hallo ik heb een vraag mijn oma is geopereerd aan een tumor van 4 en halve cm aan haar darm een kwaadaardig gezwel met uitzaaiingen onder andere in haar lever er is niks meer aan te doen alleen een hele lichte chemo voor het wat te rekken die chemo heeft ze nog niet gekregen omdat ze te zwak blijft kan iemand mij vertellen hoe lang het ongveer nog duurt als je geen chemo krijgt? groetjes patricia


Hoi, Eigenlijk kun je dit nooit precies zeggen, dit is van veel factoren afhankelijk en ieder mens is uniek. Bij ouderen gaat de celdeling vaak wat trager dan bij jongeren. Mijn mam had kanker aan de kop van de alvleesklier, de oncoloog gaf aan dat het twee maanden tot een jaar kon duren, zij heeft nog een jaar en vier maanden geleefd en is 77 jaar geworden. ijk ook nog eens op www.kanker-actueel.nl en www.oncoline.nl Sterkte!

label.Geplaatst op 2007-01-21 22:32:14

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren