© 2021 solvo B.V.

Kleverige ontlasting

Ik heb sinds ruim een week last van zeer KLEVRIGE ontlasting. Kleur en samenstelling zo te zien normaal. Komt wel wat onregelmatig. Gebruik al jaren Movicolon en gedroogde vezels. De ontlasting is zo klevrig dat het moeite kost de wc pot (ook met een borstel) schoon te krijgen. Waarna vervolgens (uiteraard) de borstel niet schoon te krijgen is. Gaat dit vanzelf weer over, of moet het na laten kijken ?

Eukie, gebruik jij sinds kort een voedingssupplement? Dit zou de oorzaak kunnen zijn. Verder een tip: closetpapier in de wc-pot leggen en je spoelt de ontlasting zonder sporen na te laten weg.

label.Geplaatst op 2010-09-30 20:51:54

Zolang er geen bloed en/of overvloedig slijm bij de ontlasting zit zou ik mij niet al te druk maken. Persoonlijk huldig ik een gouden regel.Wanneer er iets met mijn lichaam iets is wat ik niet herken en/of thuis kan brengen en het is niet na 14 dagen weg,DAN GA IK NAAR MIJN HUISARTS.

label.Geplaatst op 2010-10-01 20:56:49

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren