© 2024 solvo B.V.

Knobbel in anus

Hallo, Ik zit met een probleem en ik ben onzeker, en ik weet eigenlijk niet of ik er mee naar de huisarts moet. Ik schaam me ervoor. Ik heb bij mijn anus, een klein beetje richting de ballen, en naar binnen, een dikke knobbel zitten, ik kan het niet wegduwen of iets. In heb begin dacht ik dat het mischien een hard stuk darm ofzo was, maar het gaat maar niet weg. Mischien is het wel normaal, maar ik zou niet weten wat het is. Kan iemand mij helpen ?? IK maak me nogal zorgen


Ik kan wel een heel variété aan dingen opnoemen maar het beste wat ik kan zeggen is: Hindert het je in je dagelijkse doen en laten? Zo ja dan toch maar langs de huisarts. Geen hinder maar toch grote twijfels? Ook de huisarts bellen.

label.Geplaatst op 2006-03-07 15:00:18


Zou het ook een aambei kunnen zijn? Het lijkt mij verstandig dat je naar de huisarts gaat en hem/haar er naar laat kijken.

label.Geplaatst op 2006-03-17 23:57:44

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren