© 2024 solvo B.V.

Last van maag na bier

altijd als ik op een avond 4 a 5 flesjes bier drink dan heb ik de volgende dag een zere maag en meestal als ik dan wat eet ga ik mij beroerd voelen en kots ik het weer uit. volgens mij heb ik een erg zwakke maag. wat kan ik er aan doen behalfe geen bier drinken??


MINDER bier drinken.

label.Geplaatst op 2007-12-27 11:59:51


dat weet ik ook maar wat kan ik voor het bier drinken dan het beste gaan eten en drinken of wat kan ik er aan doen??

label.Geplaatst op 2007-12-28 18:54:24


Volgens mij zusje zou het helpen om een glas water te drinken tussen elk biertje. Maar daarmee verdun je de alcohol in je lichaam, dus dan kun je net zo goed minder bier drinken. Een ander idee, misschien kun je in plaats van bier een ander type alcohol drinken? Misschien helpt dat tegen het effect van het bier in de ochtend erna. Whisky of Wodka of zo. P.S. Ik wil geen oordeel geven hoor, maar veel alcohol drinken is niet goed....

label.Geplaatst op 2007-12-29 22:03:04


Als je weinig tot geen last van het bier wil hebben is het drinken van een glas melk, minimaal een uur voordat je aan het bier begint misschien wel een uitkomst. Probeer het maar, niet geschoten is altijd mis!!!!!

label.Geplaatst op 2007-12-30 14:26:43


hahahaha hendrikje,je geeft zelf het antwoord al,stoppen met bier.maar het kan ook,dat deze klachten al een vorm van algvleesklier zijn.ga maar naar je huisarts.reikiemoeder.

label.Geplaatst op 2008-01-03 22:45:22

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren