© 2024 solvo B.V.

Laxeer verslaving Help

Ik ben al 16 jaar ernstig verslaafd aan laxeer tabletten 240 pillen per dag. mijn lichaam is op. Zou graag willen stoppen heb het een aantal keer geprobeerd. Bij mijn huisarts word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Als ik stop worden mijn lichamerlijke klachten nog groter. Wie heeft hier ervaring mee. Wie weet waar ik naar toe moet Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt al vast groetjes


Beste Ten, ik had een reactie gezonden, maar die is waarschijnblijk niet aangekomen. Als je contact wil voor jouw probleem, is er wat meer uitleg nodig, zowel van jouw kant als van mij. Als je contact wilt ga dan naar Forem, dan naar laxeerklacht en klik dan op de naam van de reagerende persoon.Daardoor verschijnt het Emailadres. Klik dan op het adres en je kunt dan een mailtje zenden.Succes, Jan

label.Geplaatst op 2009-11-02 00:33:27


Beste Ten, Dit bericht heb je een hele tijd geleden verstuurd. Hopelijk heb je inmiddels ondersteuning gevonden om dit patroon te doorbreken en gaat het beter met je. Een zorgwekkend bericht. Als er meer vrouwen en/of mannen zijn met zulke problemen en daar meer over willen lezen of hulp bij willen kunnen terecht bij www.eetprobleemdebaas.nl. Het doorbreken van gewoontes is altijd mogelijk en soms kun je daarbij een steuntje in de rug gebruiken door bijvoorbeeld wat meer informatie hierover te lezen. Groet, Sassiee

label.Geplaatst op 2011-02-10 14:28:14


Lijkt me verschrikkelijk zoveel pillen. Heeft U inmiddels hulp gevonden? Het is mij bekend (omdat ik zelf stoelgangklachten heb) dat darmen slechter gaan werken van medicijnen. Daarom ben ik bijtijds gestopt en spoel nu mijn darmen met water!!!.Hoef ik in ieder geval geen medicijnen te nemen. Gaat echt goed. Krijg je alleen via ziekenhuis. AMC bv. Indien nodig kan ik nadere info geven. 020-6457364. Succes verder

label.Geplaatst op 2012-03-02 19:17:27

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren