© 2024 solvo B.V.

Levertumor goedaardig

Hallo, enige tijd geleden is er bij mij een tumor in de lever geconstateerd. gelukkig goedaardig. Dit ten gevolge van het slikken van de pil, gebeurt bij 3 op 100.000 vrouwen. Het gaat om zeer waarschijnlijk een Adenoom, de tumor was 11 cm en is gelukkig gekrompen naar 8. Ben nu in afwachting. Ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook hebben( meegemaakt)? Ik ben benieuwd


Hoi ! Ben eigenlijk best wel een beetje geschrokken na het lezen van je bericht hier op het forum. Ik ben nl zef gisteren voor een maag en darmspiegeling in het ziekenhuis in Aken geweest en bij toeval hebben ze met de echoscopie ook iets bij de lever gezien. Ze zeiden dat dat inderdaad veroorzaakt kon worden door het gebruik van de pil,maar om precies te zien wat het nou eigenlijk was moet ik binnenkort terug, moet nl door de scanner. Hoe hebben ze dit eigenlijk bij jou ontdekt??

label.Geplaatst op 2004-03-19 19:09:46

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren