© 2024 solvo B.V.

Longkanker of iets anders? Advies voor een vriend

Hallo. Ik heb een vraag.. Mijn vriend heeft last van koorts.. Is 2 weken geleden opgenomen in t ziekenhuis.. Heeft vocht gekregen en 2 kuren antibiotica. De koorts wil NIET zakken.. Ze hebben op een scan IETS gezien op zijn lever.. Nu de vraag.. Ze willen 9 okt een PET scan uitvoeren.. Maar ik wil graag weten.. Heeft t met Kanker te maken? Of kan t nog iets anders zijn? Graag eerlijke mening.... het is nl een hele goede vriend die ik probeer te steunen.. Maar hij is erg verzwakt.. en is ontslagen uit t ziekenhuis.. maar heeft nog steeds koorts 39.7 Hij is een alleenstaande man.. Ze hebben niet alles tegen hem gezegd omdat hij erg mani depressief is.... Wie weet er wat over? Dank je wel Emmy


Het lijkt me beter om de scan af te wachten ipv te gaan gissen wat er zou kunnen zijn.Niemand kan dat zo zeggen.

label.Geplaatst op 2006-09-30 19:24:39


Hallo Nurse.. Ik weet t... tja... maar ja.. t kan toch (Hopelijk) iets anders zijn? Daarom vroeg ik t.. of iemand misschien iets wist.. Bedankt.. Groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2006-09-30 20:06:26


De enige die iets kunnen weten zijn de artsen. Elk antwoord wat via dit medium op jouw verhaal gegeven wordt kan helemaal verkeerd zijn. De eerste zorg van dit moment is de koorts omlaag brengen.

label.Geplaatst op 2006-09-30 20:37:02

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren