© 2024 solvo B.V.

Maag Darm Of Lever?

Hallo, IK heb al een tijdje last van mijn ontlasting, heirvoor ging ik +/- 2x per dag naar de wc. Nu is het 1 of 2 keer in de week. Hiervoor ben ik naar de dokter geweest, hij heeft mij verschillende soorten medicijnen gegeven. En niks heeft geholpen. Ik heb bloed geprikt hier konden ze niet echt iets vinden, alleen dat mijn Lever gestoord was. Nu weet ik niet wat dat betekend. Ik heb al een tijdje last van een heel erg drukkend gevoel op mijn ribben , om mijn hart heen en onder mijn hart heel erg, en beneden mijn hart. Ik kan niet precies uitleggen waar het pijn doet is moeilijk uit te leggen, soms is het mijn maag dan onder mijn maag en dan op mijn ribben en langs mijn hart. Ik begrijp hier helemaal nix van? En ben een beetje bang? Wat kan dit zijn?


Mariah, Maag en vooral Darmen zijn erg gevoelig voor stress en spanningen. Ze geven ook je gemoedstoestand en bio-ritme weer, en levensstijl. Als er voor jou ingrijpende veranderingen gaande zijn, gaat je lichaam je dat \"vertellen\' Maak je je daar ook nog eens zorgen om krijg je een spannings-cirkel die de boel erger maakt. Een oplossing is nuchter je gebeurtenissen na te gaan, op een rijtje zetten en vooral.... erkennen. Dan komt er logica in je geest daarover, en zal je lichaam ophouden met protesteren en aangeven van verkrampingen. enz... Dus niet concentreren op je pijntjes, die vragen alleen maar of je even goed wilt nadenken van boven. Dan gaat het vanzelf weer beter. Robin.

label.Geplaatst op 2005-07-17 04:49:32


Beste Mariah, wel eens aan gedacht dat dit mogelijk veroorzaakt zou kunnen worden door een traag werkende schildklier ?Ik weet niet of de andere symptomen hiermee te maken hebben maar het herkenbare hieraan is dat je een tot twee keer per week naar het toilet hoeft. Veel succes en blijf positief !

label.Geplaatst op 2005-08-03 12:03:33

Naar forum Maag-darm-lever

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren